wtorek, 26 maja 2015

Festival look

Coachella już za nami, natomiast niebawem - w czerwcu, lipcu i sierpniu - największe polskie festiwale muzyczne. Przede wszystkim, na co czekam z niecierpliwością, Festiwal Kolorów.
Wiecie już, Kochani, że fascynuje mnie styl boho. Jak co roku, niezmiennie króluje w wiosenno-letnich trendach. Uwielbiam się śmiać, a prezentowana dzisiaj stylizacja sprzyjała dobrej zabawie, tańcu i totalnej wolności. Mogłam swobodnie miksować style i kolory. Każda okazja, by ubrać frędzle jest dobra. Założyłam zamszową kurtkę i buty, spodnie i top w kwiaty. Żaden look nie byłby jednak w pełni skończony, gdyby nie dodatki oraz odpowiedni manicure. Dla mnie festival look to festiwal kolorów, dlatego swoje paznokcie ozdobiłam lakierami marki Rimmel 60 seconds by Rita Ora. Podczas szaleństw na festiwalach najważniejsze jest dla mnie, by manicure był łatwy do wykonania, trwały i ultrakolorowy. Do wyboru jest tyle barw i odcieni, że trudno zdecydować się na jeden konkretny. Dlatego... na każdy paznokieć wybrałam inny kolor. ;-)




Zestaw: Kurtka Bershka | Spodnie Pull&Bear | Okulary H&M | Buty Bershka | Pasek Vintage | Opaska na głowę H&M [podobna TUTAJ] | Top H&M | Zegarek Vintageshop | Biżuteria H&M, House i Vintageshop


Manicure do festiwalowej stylizacji wykonałam poniższymi kosmetykami:

Lakiery do paznokci Rimmel 60 seconds super shine by Rita Ora [kolory od lewej: 300 Glaston Berry, 270 Sweet Retreat oraz 878 Roll in the grass]


Lakiery do paznokci Rimmel 60 seconds super shine by Rita Ora [kolory od lewej: 408 Peachella oraz 498 Rain rain go away]



Makijaż wykonałam kosmetykami:

Podkład Rimmel Wake me up [odcień True Ivory]
Puder Rimmel Lasting Finish 25 HR [odcień Soft Beige] 
Róż w kremie Rimmel Stay Blushed! [odcień Peach Flush]
Tusz Rimmel Scandaleyes 
Szminka Rimmel Lasting Finish Colour Rush [kolor Drive me nude]
Kredka do brwi Rimmel [Dark Brown]



Podkład Rimmel Wake me up [odcień 103 True Ivory]
 Puder Rimmel Lasting Finish 25 HR [odcień Soft Beige]


Kredka do brwi Rimmel [Dark Brown]


Dziewczyny, teraz Wasza kolej! 
Zachęcam do udziału w konkursie na multikolorowy manicure a'la Rita Ora organizowanym przez Rimmel London Polska. Konkurs odbywa się na Instagramie marki Rimmel.
Co należy zrobić?
Zrób multikolorowy manicure a'la Rita Ora lakierami Rimmel 60 seconds i wrzuć jego zdjęcie na Instagram z oznaczeniem @rimmellondonpl oraz #GlamourRimmelKolorFest!
Koniecznie śledź profil @rimmellondonpl na Instagramie, wsłuchaj się w Festiwal Kolorów i wygraj 1 000 PLN na festiwalowe szaleństwo oraz koncertowe zestawy kosmetyków Rimmel Kolor Fest!
Start: 20 maja!
Finał: 3 czerwca!
Regulamin konkursu: http://pl.rimmellondon.com/konkurs-rimmel-kolor-fest  

 

25 komentarzy:

  1. Cóż mogę tutaj napisać? Jedno słowo... Genialnie!!
    Uwielbiam boho... <3

    Pozdrowionka
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się dzieje w tym outficie! Jak najbardziej na plus! Lubię boho latem, a Coachella jest na mojej liście must have do odhaczenia, mam nadzieję, że kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelka Mirelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, genialnie wyglądasz! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw, idealny na festiwal!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jestem pod dużym wrażeniem zdjęć, naprawdę :) Klimat taki, że aż chce się tam być :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna stylizacja na festiwal :) Wyglądasz przepięknie a lakiery Rimmel uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladnie wygladasz, pasuje ci ten styl :))

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie + cudne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Spodnie są przecudne! W połączeniu z zamszową kurtką nabierają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne miejsce, rewelacyjna stylizacja i piękne zdjęcia! Cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak cudownie, kurteczka świetna.
    Ja też czekam na festiwal kolorów

    OdpowiedzUsuń
  13. od razu poczułam klimat lata!
    świetna opaska:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji, na pewno byłabyś gwiazdą niejednego festiwalu!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny klimacik zdjęć!:)
    PS. Ciebie również miło było poznać, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. również uwielbiam boho ! w Twoim wydaniu to coś przepięknego <3 Zdjęcia są mega klimatyczne ! Obserwuję i będę tutaj wracać :) Tymczasem zapraszam na nowy post do mnie: thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i piękna kurtka
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć
    Po prostu zastanawiasz się, jeśli otrzymałeś moją ostatnią wiadomość? Jestem za rekrutację, która szuka sponsorów, które mają określony wygląd, styl i lokalizacji dla blogerów. Chciałbym porozmawiać o możliwość sponsoringu i współpracy z projektant obuwia. Proszę o kontakt, jeśli jesteś zainteresowany i chcesz szczegóły. Powodem, dla którego dotarłem do Ciebie po raz pierwszy był z powodu ten post!
    dhphotographymarketing@gmail.com
    Dziękuję i świetną robotę!
    Don H.
    😉. 

    OdpowiedzUsuń