sobota, 9 maja 2015

Navy jumpsuit

Tydzień temu opublikowałam swoje basic-nowości [link tutaj]. Począwszy od tej notki, będę Wam prezentować, jak sprawdzają się w praktyce. Na dziś przygotowałam stylizację z granatowym kombinezonem. Jest lekki, przewiewny, idealnie nadaje się na sezon wiosenno-letni. Na chłodniejsze dni możemy ubrać skórzaną ramoneskę. Kombinezon jest dość luźny, dlatego, aby nie zniekształcić swojej sylwetki, założyłam do niego szpilki [osobiście uwielbiam te w kolorze nude]. Dzięki odsłoniętym kostkom będzie wyglądała na smuklejszą. Aby nadać stylizacji ostateczny szlif, wybrałam elegancką i delikatną złotą biżuterię Apart. Do tego minimalistyczny zegarek i jasna torebka [od kiedy kupiłam, noszę ją codziennie!].








Zestaw: Kombinezon Sheinside | Torebka Sheinside | Szpilki DeeZee | Biżuteria Apart | Zegarek Daniel Wellington | Okulary Romwe

19 komentarzy:

  1. Kombinezon od razu skojarzyłam z ostatnim odcinkiem Project Runway :P szykownie i z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądam telewizji, ale zaintrygowałaś mnie swoim komentarzem. Obejrzę na pewno. ;-)

      Usuń
  2. Wow! Wyglądasz znakomicie! Uwielbiam kombinezony, a Twój jest przepiękny i w jednym z oich ulubionych kolorków ;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga i Twój urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie. Jesteś taka śliczna kochana <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so gorgeous in this jumpsuit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, super dobrałaś dodatki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz, brakowało mi tu Twoich stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. So chic! Amazing jumpsuit!

    http://ecleticaandchic.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. kombinezony są dla Ciebie stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great jumpsuit! You look amazing!

    BLOG ♥ http://www.MARTAsFASHIONdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. łał, co za zestaw! skradłaś nim moje serce :)) :* obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Figura idealna, pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń