sobota, 26 grudnia 2015

New In

Świąteczny post, obfitujący w nowości. Znajdziecie w nim dwa zapachy, na punkcie których oszalałam. Oprócz tego minimalistyczna biżuteria, ciepłe swetry i ponadczasowy klasyk - botki na słupku.





Perfumy. Mowa o dwóch ulubieńcach. Jeden - wydany w 2014, to woda toaletowa od Chloe - See By Chloe Eau Fraiche. Drugi - całkiem nowy MARC JACOBS DECADENCE, wypuszczony na rynek w tym roku.

Woda toaletowa od Chloe - See By Chloe Eau Fraiche. To zdecydowanie dzienny zapach. Jest mocno kwiatowy, orzeźwiający i dodający energii. Nutę głowy stanowi kwiat jabłoni; nutami serca są hiacynt wodny i jaśmin; nutą bazy jest wetyweria. Przymierzałam się do jego kupna już od jakiegoś czasu. Nie byłam do końca zdecydowana, bo używam bardzo podobnej nuty zapachowej - CHANEL CHANCE Eau Tendre. Święta były idealną okazją do nabycia tych perfum.

MARC JACOBS DECADENCE to zapach sezonu [trend alert!]. Mocna, wyrazista, wieczorowa, bardzo unisexowa woda perfumowana. Nutami głowy są śliwka, irys i szafran; nutami serca są róża bułgarska, jaśmin wielkolistny i irys; nutami bazy są Żywica bursztynowa, wetyweria i papirus. Flakon przypomina elegancką, damską torebkę.

 

Minimalistyczna Biżuteria
Kupiłam również minimalistyczne spinki do upięcia włosów. Znalazłam je w MANGO. Dodają polotu każdej stylizacji.

Spinki do włosów MANGO 

To już drugi naszyjnik 'celebrytka', na którą się skusiłam. Obwieszona to może być choinka, nas niech podkreśla piękna, elegancka i delikatna biżuteria. Uwydatni nasz styl i kobiecość.




Botki na słupku. Koniec dominacji szpilek. Botki są dobre i sprawdzone. Po wielu eksperymentach wracam do ulubionego modelu. Przyznajmy, że zawsze wygląda najlepiej. Plus za to, że są bardzo wygodne. Natomiast nadszedł czas również na minusy. Największy z nich to jakość wykonania. Za każdym razem, kiedy mam je na stopach, mam wrażenie, że zaraz się rozlecą. Typowe jednosezonówki. Bardzo trudne w zakładaniu i zdejmowaniu. Ściągacz jest tak sztywny, że praktycznie nie pozwala na ruch. Skusił mnie wygląd, bo długo już szukałam tych idealnych i nigdzie nie znalazłam podobnych, ale jakość okazała się być kubłem zimnej wody na głowę. Mam kilka par butów z tego sklepu internetowego i nie mogę narzekać, ale tego konkretnego modelu szczerze nie polecam. W tym przypadku zdecydowanie potwierdza się teoria, że obuwie powinno się kupować w sklepie stacjonarnym.

Botki DeeZee

Sploty - według tradycji irlandzkich rybaków sploty noszonych i robionych przez nich swetrów służą za talizmany na dobre połowy i zdrowie. Każdy splot przyświeca innemu celowi. Nie ma co ukrywać, umilają nam chłodne dni i dobrze się noszą. Grube sploty i obszerne kroje świetnie współgrają z dopasowanym dołem. Z ołówkowa spódnica lub wąskimi spodniami swetry tworzą zestaw idealny. Sweter to doskonała baza do warstwowych stylizacji. Im obszerniejszy, tym bardziej stylowy. Stella McCartney potraktowała go w swoich pokazach jako luźną tunikę, u Sacai występował w komplecie ze spódnicą.
Poszukując dla siebie ciepłych swetrów na zimę, staram się w jak największym stopniu stawiać na jakość. W H&M w dziale L.O.G.G. kupiłam dwa. Jeden - granatowy golf 100% bawełna. Nie chciałam, żeby był za bardzo dopasowany, więc wybrałam rozmiar S [zwyczajowo noszę rozmiar XS]. Drugi, sweter o grubym splocie, w kolorze złamanej bieli. Skład: Bawełna 50%; Wełna 27%; Poliamid 23%.
Natomiast chcąc postawić na cienki materiał sweterka, radzę kupić te z wełny merynosowej lub kaszmirowej. Są dość drogie, ale będą bardzo ciepłe. 


Złamana biel Sweter H&M | Granatowy Golf H&M | Zegarek Classic Glasgow Lady Daniel Wellington | Zegarek Classic Oxford Lady Daniel Wellington [z pierwszego zdjęcia]

1 komentarz:

  1. No no :D Tylko pozazdrościć <3
    Ps. Zapraszam do mnie na nowy wpis oraz konkursy, które dziś się kończą :P -> https://www.facebook.com/Magiclovv/photos/a.436103233134066.1073741827.434682273276162/899535440124174/?type=3&theater
    Spróbuj może akurat szczęście się do Ciebie uśmiechnie hehe

    OdpowiedzUsuń