niedziela, 29 stycznia 2017

Nowości Stycznia 2017

Zimowe wyprzedaże mają się powoli ku końcowi. Nowe, wiosenne kolekcje pojawiają się w salonach. Szczęśliwie udało mi się kupić wszystko, na co polowałam w trakcie sezonu AW16/17. Sprawdźcie, co takiego.




Tekstylna Torebka ZARA


Tę tekstylną torebkę zamówiłam w ZARA online i ku mojemu rozczarowaniu, którym podzieliłam się już na swoim Instastory, dotarła wybrakowana. Ma urwane ozdoby z klapy. Blaski i cienie robienia zakupów na wyprzedaży...


Granatowa Sukienka ZARA | Szara Sukienka ZARA

Dwie sukienki, jedna - szara, o długości midi idealnie nadaje się jako office wear, druga, granatowa - mini. Wygląda obłędnie z kozakami za kolano. Obie zabudowane pod samą szyję.


Buty typu Monk Massimo Dutti

Skórzane monki z Massimo Dutti o męskim fasonie są bardzo porządnie wykonane. Świetnie sprawdzą się w zestawie ze spodniami w kant przed kostkę. Podobnie ma się sprawa z czarnymi derbami z Mango (zdj. poniżej).

Bluzka cięta z koła COS | Buty MANGO


Sukienka RESERVED | Skórzana Torebka ZARA

Dwa hitowe produkty. Sukienka w kolorze khaki z Reserved kupiona za bezcen. Jest bardzo dziewczęca, dzięki falbanom przy rękawach i na wysokości ud. Zestawiona z zamszowymi kozakami za kolano daje rewelacyjny efekt. Dzięki wyprzedaży ta skórzana torebka z ZARY wróciła na półki sklepowe. Komu nie udało jej się kupić w trakcie sezonu, ma ostatnią szansę. 

Kardigan ZARA

A co Wy upolowałyście na wyprzedażach?

31 komentarzy:

  1. Same piękne rzeczy upolowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty!! jestem w nich zakochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie torebki - jestem zakochana po uszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga torebka jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mirella, minęła zima, a Ty nie pokazałaś się w jakimś szałowym futrze, długich kozakach... Słabo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous post dear and I absolutely adore all the items you picked out, the pics are stunning is beautiful xx You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne torebki !
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne rzeczy. Jestem ciekawa tych sukienek z Zary.

    OdpowiedzUsuń
  9. W oko wpadła mi torebka. Przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. teusalah memang maca informasi dina website ieu, raresep jeung araneh infona, nambah wawasan pisan
    cara mengatasi darah haid menggumpal yang terus menerus dan berkepanjangan

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości. Największe wrażenie zrobiły na mnie buty.

    OdpowiedzUsuń
  12. nice from information, i'm very like and thank you for sharing
    cara menyembuhkan kolik abdomen

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog, ale kiedy pojawią się nowe wpisy? Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe propozycje. Mam nadzieję, że za niedługo pojawią się nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie rzeczy udało Ci się kupić na wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis! Same ciekawe i warte uwagi rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy blog, ale kiedy pojawią się nowe wpisy? Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę tu zaglądać częściej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto było zajrzeć na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń